Tyytyväinen asiakastakuu
Sinulla, jotka olette yksityishenkilöllä Dite.Nyt. Tämä tarkoittaa, että voit palauttaa vahingoittumattomat tavarat alkuperäisillä pakkauksilla 30 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta.
Yritysten tulisi tutkia tavaroita vastaanoton yhteydessä ja mainostaa virheitä kohtuullisen ajan kuluessa. Virheitä, joita tapahtuu, voidaan sitten mainostaa takuuajan kuluessa. Muuten viitataan vastaavaan valmistajaan tai huoltoasentoon.
Yksityinen henkilö, joka hyödyntää nostooikeuttaan, maksaa palautetun tuotteen toimituskustannukset. Tuotteen virheiden tapauksessa palautamme palautuskulutuksen ja sen, mitä maksoit loukkaantuneesta tai väärin toimitetusta tuotteesta, jos emme voi lähettää sinulle uutta tuotetta kohtuullisen ajan kuluessa.
Ohjeet:
- Tämä ohje koskee kaikentyyppistä palautuspyyntöä. Palautuskuljetusliukuminen ja palautus QR -koodi on voimassa viisi päivää, ja palautuksen on oltava meille saatavilla näinä päivinä.
- Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse heti, kun pyyntösi on vastaanotettu ja tarkistettu.
- Palattuaan kaikki tuotteet on palautettava alkuperäisessä pakkauksessa, jossa on kaikki lisävarusteet.
- Muista lähettää tuote aina ulkopakkauksessa, jotta alkuperäistä pakettia ei vahingoita.
- Pakkaa tavarat hyvin vaurioiden välttämiseksi.
-
Huomautus Että jos et pakata lähetystä riittävän hyvin, jotta vältetään vaurioita kuljetuksen aikana tai et osoita kohtuullista huolta tuotteista, voimme kieltää, että valitetun ostopyyntö. Muutoin saatuaan tuotteet vahingoittumattomassa kunnossa, palautamme koko ostoskortin tai menetelmän koko ostosumman.
-
Huomautus että jotkut tuotteistamme luokitellaan hygieniatuotteiksi. Näille tuotteille sovelletaan erityisiä palautuskäytäntöjä, jotka sinun on tiedettävä ennen ostoksesi tekemistä.
Hygieniatuotteiksi luokiteltuja tuotteita:
Seuraavia tuotteita pidetään hygieniaartikkeleina, ja ne kattavat erityiset palautukset:
- Dite Ikkunatyynytabletti
- mikrokuitukankaat ikkunoiden puhdistusrobottiin DiteWinba PRF25
- Mikrokuitukankaat ikkunanpuhdistusrobottiin DiteWimba FPR20
- Sivuharjat robottipölynimureihin
- Pääharja robotin pölynimuriin
- HEPA -suodatin robottivaurioihin
Tuotteiden luonteen ja kaikkien asiakkaidemme terveyden ja turvallisuuden suojelemisen vuoksi hyväksymme vain hygieniatuotteiden palautukset, jos sinetti ei ole rikki. Jos sinetti on ehjä ja haluat palauttaa tuotteen, lue palautusohjeet ja ota yhteyttä asiakaspalveluun
Huomaa: Paketit, jotka lähetetään omilla tarjousyhtiöillään tai omalla sopimuksellaan, vastaa asiakkaasta, että paketit ovat saavuttaneet palautusvarastomme määritettyyn oikeaan osoitteeseen.
Liitä kopio palautusvahvistuksesta palautuksessa ja lähetä se meille.
Palautus ja peruuttamisoikeus
Palautamme rahasi mahdollisimman nopeasti ja viimeistään 30 päivää sen jälkeen, kun esine on saavuttanut varastomme.
Jos emme ole saaneet tuotetta, pidätämme oikeuden säilyttää palautus, kunnes saamme tavarat tai asiakirjat, jotka tuote palautetaan.
Huomaa: Jos tavaroiden arvo on vähentynyt, pidätämme oikeuden olla maksamatta koko ostohintaa. Poistot arvostetaan muun muassa. Seuraavien ehtojen perusteella (ei tyhjentävä luettelo):
- Tuotetta ei voida enää myydä uusina
- Kohde on vaurioitunut/naarmuuntunut, kun olet vastuussa siitä. Huomaa, että sinun vastuullasi on dokumentoida tuotteen ehto, esim. Kuvatodistus sen vieressä vastaanottamme sen.
- Olet käsitellyt kohteen eri tavalla kuin mikä on yhteensopivaa tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan kanssa.
- Et ole seurannut paluuoikeusrajoituksia
- Palauta toimituslippu lähetetty asiakkaan pyynnöstä.
Hinta
Tuotteidemme hinnat ilmoitetaan selvästi verkkosivustollamme milloin tahansa. Pyrimme varmistamaan oikeat hinnat milloin tahansa. Katso kuitenkin alla olevasta kohdasta 3.3 lisätietoja tilaamastasi tuotteesta koskevista virheellisistä hintatiedoista.
1.1 Tuotteidemme hinnat voivat muuttua ajoittain, mutta nämä muutokset eivät vaikuta jo vahvistettuihin tilauksiin toimitusvahvistuksella.
2.2 Tuotteen hinta sisältää arvonlisäveron nykyisen arvonlisäveron mukaisesti tilauksesi ajankohtana. Jos olet kauppias ja arvonlisäveroaste muuttuu tilauspäiväsi ja toimituspäivän välillä, mukautamme maksamaasi arvonlisäveron, paitsi jos olet jo maksanut tuotteiden koko summan ennen kuin arvonlisäveron muutokset syötetään voimaan.
3.3 Dite.Nyt tarjoaa laajan valikoiman tuotteita verkkosivustollamme. Joissakin tapauksissa parhaista ponnisteluistamme voi olla virheellisiä hintoja tuotteille. Jos havaitsemme, että tuotteen hinnoittelussa on virhe, ilmoitamme virheestä ja annamme sinulle mahdollisuuden ostaa tuote oikeaan hintaan tai peruuttaa tilauksesi. Emme käsittele tilaustasi ennen kuin olemme saaneet ohjeesi. Jos emme pääse sinulle tilauksessasi antamiesi yhteystietojen kautta, harkitsemme tilauksesi peruutettuna ja ilmoitamme sinulle kirjallisesti. Huomaa, että jos hinnoitteluvirhe on ilmeinen ja sinä olet kohtuudella tunnistaa virheelliseksi hinnaksi, emme tarjoa tuotetta sinulle väärässä (alhaisemmassa) hinnassa
Olosuhteet, jotka eivät ole meidän valvontamme (voima -este)
4.1 Emme ole vastuussa tai syyllisiä siihen, että emme pysty suorittamaan tai viivästyksiä minkä tahansa velvollisuuksiemme täytäntöönpanossa sopimuksen mukaisesti, jotka aiheutuvat valvonnamme ulkopuolella olevista olosuhteista. Tällaiset hallintamme ulkopuolella olevat olosuhteet on määritelty jäljempänä kohdassa 15.2.
5.2 Valvojamme ulkopuoliset olosuhteet käsittävät kaikki kohtuullisen valvontamme ulkopuolella olevat toimet tai tapahtumat, mukaan lukien kolmannen osapuolen, siviili -tottelemattomuuden tai mellakan, hyökkäyksen, terrori -iskun tai terrori -iskun uhka, sota (julistettu tai ei) tai sodan, tulipalon, räjähdyksen, myrskyn, tulvan, maanjäristyksen, vuokranantajan, epidemioiden tai muiden luonnonkatastrofien tai julkisten tai yksityisten tietoliikenneverkkojen tai esteiden käytön tai esteiden käytön tai esteiden käytön muut julkisen tai yksityisen liikenteen muodot.
6.3 Jos hallintamme ulkopuolinen olosuhde tapahtuu ja vaikuttaa sopimuksen mukaisen velvoitteen täyttämiseen:
(3.1) Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian ilmoittamaan sinulle; ja (b) sopimuksen mukaisia velvollisuuksiamme lykätään, ja täyttymisaikaa jatketaan koko olosuhteen ajan, jotka eivät ole meidän hallintamme ulkopuolella. Jos hallintamme ulkopuolella oleva olosuhde vaikuttaa tuotteiden toimittamiseen sinulle, järjestämme uuden toimituspäivän sen jälkeen, kun hallintamme ulkopuolella oleva olosuhde on loppunut.
Tämän sopimuksen ehdot voidaan muuttaa ilman ilmoitusta.